צילום קמפיין חורף לבר

במהלך עבודתי, יצא לי לעשות צילומי תדמית אשר נועדו לפרסום בר. צילומים אלה נועדו בשביל להגדיל את כמות הלקוחות, כיוון שבחודשי החורף אנשים פחות נוטים לצאת ואוהבים להיות מחוממים בבית. דווקא בתקופה זו, בעלי הבר החליטו שהם רוצים למשוך אנשים צעירים לתקופה הזאת, ולכן החליטו לתכנן צילומים.

מטרת צילומים אלה היא להעביר התרגשות של חורף, אמוציות ואווירה של חורף. הדרך לעשות זאת היא באמצעות שילוב של מספר אלמנטים על מנת ליצור תחושת חורף בתור סטודיו לצילומים.

הבסיס לצילומים בשביל להעביר תחושת חורף

עסק עונתי- מה צריך לקחת בחשבון?

אם עסק שלכם מתקשר לתקופות ועונות השנה, צילומי הפרסום שלכם צריך להתבצע בתקופה מסוימת בשביל להוציא את המקסימום מתמונות אלה. בעוד שישנם עסקים שבהם אין דגש מסוים על עונות השנה כמו עורכי דין, עסקים אחרים מתבססים על עונות השנה ומעוניינים לפרסם בחודשים אלה במיוחד. ניתן לראות זאת גם במקרה זה, שבו נבחרו צילומים הממוקדים בחורף ובאלמנטים המדגישים את התקופה.

בנוסף, יש לחשוב האם בעסק שלכם יש תקופות שהן חלשות? אם כן, תחשבו על פתרונות שניתן ליישם בחודשים הפחות טובים. למשל, האם לרכוש את שירותיו של צלם תדמית, שיצלם העסק, ולהשתמש בתמונות אלה בשביל קמפיינים שונים ושלטי חוצות. בסופו של דבר, שימוש בצלם כזה יכול לעזור להביא יותר תנועה לעסק. במקרים אלה, כדאי לבחור להעלות תמונות מקצועיות של העסק שלכם ולפרסם אותם ברשתות החברתיות, בהתאם לתקופה ולקהל היעד המתאים.

למשל, קהל היעד של הבר הוא אנשים צעירים, שרוצים להכיר או באים בזוגות, כדי לבלות זמן טוב עם מוזיקה, שתייה וריקודים. הרעיון שלי, בתור צלם מקצועי, היה להביא דברים שימחישו את החורף. לכן, בחרתי לנכון להביא עצי חורף, האחד הוא מלאכותי והשני הוא קצה של עץ אשוח כדי לשמור על אוטנטיות. בנוסף לעצים, הבאתי גם צמר גפן, אותו פיזרנו אותו על הרקע שפרסתי וזאת כדי לדמות  שלג שיורד בתוך הסטודיו. כמו כן פיזרנו בקבובים ממותגים כיוון שהבר מאוד מסתמך על מכירת משקעות כאלה. הצילום עצמו הוא עם חבר'ה צעירים ושמחים, ובתמונה מציגים כאילו יורד שלג.

אחת התמונות המדגישות אווירת חורף בבר

בעוד שהבאתי מוצרים אשר ידמו שלג, את אשליית השלג היורד ביצעתי בתהליך עריכה. במהלך עבודתי הוספתי את השלג בשיטת קומפוזיט, כאשר יוקדים חלקיקי שלג יותר קטנים, גדולים, חלקם בפוקוס וחלקם לא. זאת בכדי להראות עומק לתמונה, זוהי שיטה מאוד נפוצה בעריכה. כמובן שבמהלך תהליך העריכה, חשוב גם לא להפיל יותר מדיי על האדם את השלג מקדימה כדי שיראו את הפנים שלו.

כדי להגביר את עוצמת החווה של שלג, השתמשתי בעוד תוסף. שימו לב לכתפיים ושרוולים. יש תחושה שזה שלג שנפל עליו, כאשר בפועל השתמשתי בקוקוס גרוס ופיזרתי על המצולם.

בזמן הצילומים, שיחקתי גם עם כל מיני קערות שונות שאתם יכולים לראות בתחתית התמונה. בנוסף, מצד שמאל יש מעמד מיוחד של בקבוקי ממותגים. במקרה הזה הבחורה לקחה קצת  קוקוס ובנשיפה חזקה הקפיצה אותו לאוויר, מה שנתן לוק קצת יותר דינאמי. כמו כן, מבחינת צבעים, בתמונה קיימים צבעים שביחד באותה תמונה נראים טוב, במקרה שלנו צהוב וכחול. הבחירה הנוספת הייתה שהיא יושבת על מקרר עם אותם צבעים.

כמו כן, בתור צלם פורטרטים אשר מצלם את צוות הבר, היה לי חשוב לבחור ביגוד טיפה חורפי, לכן השתמשנו בכובעי חורף.

בחלק מהתמונות הבאנו גם מעילים.

עוד אביזר של חורף, המטריה ושימוש בכובע חורפי

צילום פורטרט בשביל להדגיש אווירה שמחה במועדון

"לוק" עסקי עם קוביות קרח

צילומים לכל עונה

הצילומים עברו בהצלחה והמועדון השתמש בתמונות האלה כדי לשווק את תקופת החורף שבו הוא רצה הרבה אורחים. הצילומים היו לא פשוטים הפעם, כיוון שהיה צריך לחשוב גם בלהביא ולהשתמש באביזרים שונים ולצלם פקשוטים שלהם. זאת ועוד, המצולמים היו צריכים להצטלם בלבוש שונה, ובתור צלם ביצעתי עריכה לא שגרתית כדי לדמות את תקופת החורף. בכל זאת, אני מקווה שהצלחתי להעביר את המסר שהלקוח רצה להעביר.

בסופו של דבר, שמחתי להיות שותף לעשייה הזאת, ואני אשמח לבצע צילום תמונות לעסקים. אין ספק שבאמצעות צילומים אלה ניתן להביא לקוחות רבים, ותיקים וחדשים כאחד. כאשר תמונות המוצר או השירות באיכות גבוה מספיק, ויש להם מראה פרסומי שימשוך את הלקוחות לעסק שלכם. לרוב, תוך קמפיינים פרסומיים מופיעות תמונות מקצועיות, של צלם מוצרים שיכול להציג את העסק בצורה הטובה ביותר. תמונות כאלה יהיו ראויות לתשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם וכן קהל היעד של השירות או המוצר שאתם רוצים לפרסם.

ריטוש תמונה: הסבר, סוגי עריכה ומחיר צילום לאתר הכרויות צילום לאתר הכרויות צלם מוצרים צילום מוצרים לאמנים וגלריות