צילום לעסקים עבור מי זה מתאים? צלם תדמית ומוצרים מספר על התהליך

צילום מקצועי עבור חברות ובעלי עסקים

 

צילום לעסקים מתאים עבור כל בעלי החברות והעסקים המעוניינים להגדיל את היקף המכירות ובהתאם לכך את ההכנסה. צילומים מקצועיים משרתים את הלקוחות שלי לצורך אתר האינטרנט שלהם והרשתות החברתיות, ועוזרים להם לנהל קמפיין שיווקי מוצלח. צילום סטודיו לעסקים מתמקד בעיקר בצילומי תדמית וצילומי מוצרים. במאמר קצר זה נסקור את השירותים המרכזיים של צילום לעסקים בסטודיו ונסביר בקצרה על כל אחד מהתחומים.

צילומי תדמית

צילומי תדמית נועדו בעיקר עבור מטרות שיווק, פרסום ומיתוג עסקים. הצילומים הם בדרך כלל פורטרטים של אנשי מקצוע, מנהלים, בעלי חברות ועובדים, אשר מעוניינים בפורטרט מקצועי עבור אתר האינטרנט שלהם או הרשתות החברתיות ונעשים ע”י צלם פורטרטים מקצועי. צילומי תדמית כוללים גם במקרים מסוימים, צילומים של העסקים עצמם, החברות והארגונים בהם עוסק צלם פורטרטים. המטרה של צלם תדמית היא ליצור תמונות איכותיות לאחר עריכה מתאימה שמשדרות את האישיות, המקצועיות והערכים של החברה ובית העסק. בחלק מהמקרים צלם סטודיו עושה אותם בסטודיו ובחלק מהפעמים אצל בעל העסק כשהוא מגיע ומקים סט צילום. צילומי פורטרטים לא נגמרים בסטודיו, הצלם צריך גם לדעת לערוך עור בפוטושופ, ויש טכניקות עריכה שונות שאפשר ליישם.

צילומי תדמית לבעל עסק

ישנם מספר סוגים עיקריים של צילומי תדמית הכוללים:

צילומי תדמית הם כלי חשוב עבור חברות ובעלי עסקים המעוניינים ליצור רושם ראשוני חיובי על לקוחות פוטנציאלים. צילומי פורטרטים עוזרים לכם להגדיל את החשיפה, לשפר את המכירות ולבנות אמון עם קהל היעד.

 

צילומי אווירה

צילומי אווירה מתמקדים בעיקר ביצירת תחושות ורגשות. בכדי ליצור אווירה מתאימה אפשר להשתמש בקומפוזיציה ובאלמנטים שונים, כגון אור, צבע, צורות ורקעים שונים ומגוונים. צילומי אווירה נעשים ע”י צלם סטודיו לאו דווקא בסטודיו עצמו, ומדיי פעם בחוץ או בעסק.

צילומי אווירה משמשים למגוון מטרות שונות:

צילומי תדמית

צילומי אווירה שונים באופן משמעותי מצילומי פקשוט והם משרתים מטרות אחרות. הם מתמקדים ביצירת תחושה או אווירה, בעוד שצילומי פקשוט מתמקדים בדיוק מקסימלי של נושא מסוים. למשל, צלם סטודיו עשוי לצלם מוצר בצורת פקשוט בכדי להציג אותו בצורה הטובה ביותר, בדרך כלל על רקע לבן בסטודיו, בעוד שבצילומי אווירה ניתן להציג את המוצר מזווית ייחודית ולהוסיף אלמנטים שונים לתמונה באמצעות פוטושופ. כשמדברים על פקשוט, מדובר רק על צילום מוצר ולא על צילום פורטרטים.

צילום פקשוט

צילום פקשוט של ספר (חברת קלסיקלטת)

ספר שצילמתי לחברת קלסיקלטת, גזור עם עריכה בסיסית – זה מה שצריך עסק כשמדברים על צילומי פקשוט שיכולים לשמש גם לצילום לאתרי אינטרנט – למשל קטלוג של מאות ספרים שהחברה צריכה לצלם ולשים באתר כדי למכור אותם. זה לא כולל ריטוש עמוק כיוון שמדובר על צילום עשרות ומאות של פריטים. כמו כן, באתר, אף אחד באמת לא נכנס לרזולוציה של פיקסלים, אלא נותן מבט כללי על זווית מסוימת של המוצר.

צילומי פורטרט במשרד של עובדת

צילום של המשרד

צילום משרד עם עובדים

אווירה בתוך המשרד

צילומי אווירה יכולים להיות קשורים לעסקים/אנשים והדוגמה שנתתי למעלה היא כזאת. אלה הם צילומי אווירה של מקום עבודה במשרד ואפשר לקורא להם צילומי תדמית לחברה שרוצה להראות את העסק שלה באתר הבית בעמוד אודות. מאידך, בהמשך תראו דוגמא של צילומי אווירה למוצר, וזה שונה לגמרי מצילומי תדמית, כשהפוקוס הוא על אווירה של המוצר.

צילום אווירה וצילום פקשוט עובדים בדרכים שונות. קודם כל מבחינת השימוש בצבעים ובתאורה ובקומפוזיציה של הצילום. אבל מעבר לטכניקה מדובר במטרות שונות המכתיבות את ההתמקדות של הצלם. בצילומי אווירה ההתמקדות היא בפן הרגשי ובצילומי פקשוט מודגש יותר הפן הריאליסטי. אבל, הגבולות אף פעם לא מוחלטים וגם בצילומי פקשוט המטרה היא לעורר עניין בצופים. בשונה מצילומי אווירה, צילומי פקשוט מתאפיינים ברקע לבן וגזירת מוצר מהרקע בעריכה, כדי לקבל צבע לבן טהור. צילומי אווירה דווקא ההפך, כי מצלמים בסביבה טבעית יותר ואורגנית.

אור הוא אחד הגורמים החשובים ביותר בצילומי אווירה. אור טבעי מאפשר לי כצלם להדגיש את האלמנטים החשובים בצילום ולבנות קומפוזיציה מתאימה, בעזרת תאורה ניתן ליצור צללים ולהדגיש את הצבעים והצורות בתמונה באופן שישקף את האווירה שאתם רוצים להעביר לצופים. צבע הוא אלמנט נוסף בעל משמעות רבה עבור צילומי אווירה. בחירת צבעים שמתקשרים עם הרגשות והתחושות שאתם  מעוניינים להעביר, מעצימה את החוויה של הצופים. לדוגמה, צבעים עזים יכולים ליצור תחושה של עוצמה, בעוד שצבעים בהירים יכולים ליצור תחושה של שלווה.

בסטודיו לצילום מקס, אני קודם כל מברר ביחד אתם מהם הרגשות והתחושות שאותם אתם רוצים לעורר בצופים. במהלך הצילומים אני קשוב לכל דרישה של הלקוח. בצילומי אווירה הדיאלוג בין הצלם ללקוח הוא חלק מרכזי מהעבודה.

צילום מוצרים

צילום מוצרים הוא אחד מתחומי הצילום הפופולריים ביותר. בעידן הדיגיטלי חווית הקנייה מתבצעת בעיקר באינטרנט והשיווק של העסק נעשה ברשתות החברתיות. בשביל לשווק את העסק והחברה שלכם ולבנות דף מוצרים איכותי בחנויות המקוונות, אתם צריכים לצלם את המוצר בצורה הטובה ביותר שניתן. זה כמובן ברור מאליו לכל אחד מאתנו, אבל עדיין יש אנשים שלא מבינים את ההבדל בין צילום מוצרים מקצועי לבין צילום באמצעות טלפון נייד. צילום מוצרים כדאי לעשות אצל צלם סטודיו מנוסה ולא לצלם לבד, כי התוצאה היא בהתאם (ללא ידע בצילום, בתאורה וקומפוזיציה)

צילום מוצרים מקצועי נעשה בסטודיו בתנאי תאורה מתאימים ועל רקע מתאים, לבן או כל רקע אחר בהתאם לדרישות הלקוח. מדובר בצילומים נקיים המציגים את המוצרים מכל הזוויות ומאפשרים ללקוחות הפוטנציאלים שלכם להתרשם ממה שיש לכם להציע. צילום מוצרים מקצועי עובר עריכה קפדנית באמצעות פוטושופ, והתוצר הסופי מספק עבורכם צילומים ברמה הגבוהה ביותר שניתן.

במהלך העבודה שלי בצילום מוצרים צילמתי לפני שבועיים ציורים לציירת עבור הדפסה על חולצות. מדובר בצילום מוצר למטרות רפרודוקציה, אחד השימושים המעניינים שיש בצילומי מוצרים.

ציור לצילומי מוצר

צילום יצירת אומנות (נעמי מגן)

דוגמה של צילום מוצר כשהמוצר הוא יצירת אומנות, זהו ציור של ציירת שרוצה להרחיב מיצירה אחד להדפסה שאפשר לשכפל מלא פעמים ולמכור – למשל על כוס, על חולצה וכו’

צלם מוצרים

צילום יצירת אומנות לפסלת (אתי ירמיהו)

דוגמה נוספת לצילום עבור האומנים. צילומי מוצר כוללים גם צילומי פסלים. אכן גם ציור וגם פסלים אלה הם יצירות אומנות, אבל אם האומן מוכר אותם ורוצה לתעד לפני המכירה, זה הופך להיות צילום מוצר לכל דבר ועניין. צלם מוצר הוא צלם ורסטילי, יודע לעבוד עם כל סוגי מוצר ויצירות אומנות. יש למשל מוצר שיותר קשה לצלם אותם, שמחזירים השתקפויות ולא קל “להילחם” בהם בצילום. תפקיד של צלם מוצר שמבין עניין לבצע כל מיני מניפולציות עם מרככי אור ושימוש בחשיפות שונות כשהוא מאיר חלקים מסויימים של המוצר ומחבר אח”כ מראה על היכול שלו לעבוד עם מוצרים שמחזירים השתקפויות. דרך אגב, לפעמים ההשתקפויות הן כן רצויות בצילום מוצר, זה מאוד תלוי איזה מוצר מצלמים. מדיי פעם ההשתקפות יכולה לבוא בצורת גרדיאנט כשחלק אחד של מוצר מתחיל להיות מואר בנקודה מסוימת ואז עובד לפחות מואר, וככה להציע על כך שהמוצר הוא glossy- מבריק. עם זאת רק ע”י שינוי תאורה אפשר לעשות שהוא יהיה מט. צלם מוצר צריך לבחור את תאורה המתאימה לאותו המוצר. למשל מוצר שהוא מט ולהראות שהוא מבריק זה לא טוב וההפך, לא טוב להראות מוצר מבריק באופן שהוא נראה מט, אלא כן צריך להדגיש באיזשהו מקום במוצר שיש הברקות ולא להעלים אותן לחלוטין.

צילומי אווירה למוצר

 

צילומי אווירה למוצר

צילומי אווירה למוצר בניגוד לצילומי פקשוט על רקע לבן, מצולמים עם אביזרים נלווים, בכדי ליצור אווירה מתאימה. בצילומי מוצר בדרך כלל המוצרים מצולמים בצורה נקייה וסטרילית.

צילום פורטרט משולב מוצר

קרדיט: Pixabay

צלם מוצרים יכול לעשות תמונה כזאת. היא מביעה את השימוש בכלי עבודה שמשווקת את החברה. במקרים אחרים וכתלות ב art director, כלומר אשת קריאייטיב יכולה לתת “משימה” לצלם ודגשים, שאחד מהם יכול להיות- להראות את הלוגו של כלי עבודה איתו עובד בעל מקצוע, למשל נגר. צילומי אווירה למוצרים מתמקדים בשימוש של האדם במוצרים עצמם או שהייה של האדם לצד המוצר שלא מחייב שימוש. דוגמה של שימוש היא נגר המשתמש במכונת נגרות ספציפית או במקדחה של חברה כלשהי. התמונה ממוקדת בעובד ובסביבת העבודה בזמן העבודה הספציפית על המכשיר, קדיחת עץ או בטון. ניתן גם להדגיש אלמנטים שונים שחשובים לבניית האווירה כגון, עובד עם דיסק ברזל חותך אלומיניום ועפים ניצוצות באוויר. כאן, בצילומי אווירה של מוצרים, הדגש הוא על השימוש במוצר הנמכר והצגתו ללקוחות בפעולה. צלם פורטרטים הוא האדם המתאים לסוג צילום זה אך אם הוא מתמחה גם בצילומי מוצר, זה הכי טוב, כיוון לא רק שהוא ידע לצלם את האדם בתאורה הטובה, הוא ידע גם להבליט את השימוש במוצר. במקרה הזה של הדגמת מוצר, ידע של צלם פורטרטים עדיפה מאשר של צלם מוצרים, כיוון שזה לא סוג צילום של צלם סטודיו.

 

מאידך, צילום אווירה ללא שימוש במוצר יכול להיות סביבה נעימה כמו אדם שיושב בבית מלון ולידו נמצא מבשם אוויר או פסל, כלומר משהו שמייצר אווירה אבל לבן אדם אין צורך להשתמש במוצר הזה, הוא “עושה את העבודה” בעצמו. גם את המבשם אוויר צריך לשווק, והמטרה של צילומי מוצר היא להראות את האווירה של המוצר. אפשר לחשוב על לא מעט מצבים איך מבשם אוויר או עציץ בדירה מייצר אווירה נעימה. במקרה הזה לא רק צלם מוצרים יכול לבצע את העבודה הזאת כיוון שצילומי מוצר יותר מתמקדים במוצר עצמו, קלוזאפים(תקריבים) ממוקדים על המוצר ולרוב הם תופסים את מירב הפריים (מסגרת התמונה) ולרוב לא מהווים חלק קטן מהפריים, אלא אם אלה הם צילומי אווירה. זה ההבדל בין צילומי אווירה למוצר. צילום מוצר זה אומר מיקוד על המוצר עצמו והוא מהווה חלק דומיננטי בתמונה, ולעומת זאת צילומי אווירה לא חייבים להיות כאלה. בצילום מוצר כמו בצילום אווירה למוצר הצלם צריך להיות קצת יצירתי ולא רק טכני, אחד שמבין מה המטרה השיווקית שלכם ואיך אתם רוצים להעביר אותה בתמונה. חשוב לחשוב יצירתי בנוסף לביצוע תמונות בסיס לצילום המוצר.

 

בסטודיו של מקס, אני עוזר לכם לתת למוצרים חיים חדשים. אני משתמש בהתזת נוזלים בשביל לייצר splash-ים  של מים וכל דבר שמקנה לתמונה חיות ותנועה ובונה עבור הצופים שלכם את האווירה המתאימה.

צילום תכשיטים

צילומי תכשיטים דורשים טכניקה מיוחדת, על מנת להציג לפני הקונים הפוטנציאלים את התכשיט במלוא הדרו. צילום תכשיטים הוא אחד מהתחומים המאתגרים ביותר בצילום מוצרים ומבוצעים ע”י צלם סטודיו. רוב התכשיטים הם בעלי מרקם מיוחד והם עשויים מחומרים רגישים לאור, בדיוק בשביל זה אתם צריכים שירות מקצועי בתחום שיעשה עבורכם את העבודה! צלם מוצרים המתמחה גם בצילום תכשיטים יודע בדיוק באיזה זוויות צילום עליו להשתמש ובאילו עדשות ואיך לא לפגוע במרקם העדין של התכשיט במהלך הצילומים.

צילום תכשיט

שרשרת כסף מושחר – רחלי מעצבת תכשיטים

צלם תכשיטים צריך לצלם את התכשיט בצורה כזאת שהצבע האמיתי שלו יהיה נוכח בתמונה, זה מאוד טריקי בצילום תכשיטים. נושא ה White Balance  הוא קריטי בעניין הזה. זהו איזון לבד, שמאוד משפיע על הצבע שיצא בסוף מהצילום וצלם שמתמחה תכשיטים יודע על כך. במקרה הזה הצלם ישתמש בטבלה של גווני אפור שעזרתה אח”כ הוא מכייל את הצבע האמיתי או שימוש “בדיסק אפור”.

כיול צבעים לצילום מוצר

כרטיס לכיול של חברת DataColor

Lastolite(Manfrotto) Ezybalance

Expodisc filter v2

אפשר לכייל את הצבע הלבן בעזרת אחד הכלים האלה. מה שזה מאפשר לעשות זה בזמן העריכה למדוד לפי הצבע הנייטרלי של האפור ולקבל גוון נכון של צילום תכשיט גם אם הפלאשים לא היו באיזון לבן נכון(בלי להכנס לפרטים טכניים). עם השנים צלם תכשיטים רוכש מיומנויות שמאוד ספציפיות לצילום תכשיטים. זה לא נגמר בגוון של התכשיט כפי שאתם יכולים לנחש.

 

אחד הדברים החשובים ביותר עבור צילום תכשיטים בסטודיו הוא שמירה על הגוון המדויק של התכשיט. חשוב להקפיד שלא יהיו השתקפויות מיותרות ועל החדות של התמונה. כמו כן, צריך למצוא דרכים יצירתיות להדגיש את הטקסטורה ואת מימד העומק על ידי שימוש בתאורה מתאימה. בצילום תכשיטים חשוב להשתמש בעדשות מאקרו, להקפיד על הקומפוזיציה ולהשתמש בטכניקה המאפשרת לעשות פוקוס על כל התכשיט כולו ולא רק על החלק הקדמי שלו, דבר שדורש השקעת זמן וצילום מספר תמונות כדי לחבר לתמונה אחת שבה כל החלקים של התכשיט יהיו בפוקוס.

צלם תכשיטים

תכשיט על לוח צבוע

צלם תכשיטים משתמש גם בדבקים מסוימים שמחזיקים את התכשיט במקום ואח”כ מנקה אותם בפוטושופ. דבק מאוד ספציפי שגם לא משאיר עקבות אחרי צילום תכשיט. במקרה הזה השתמשתי בדבק שכזה. כמו כן צלם תכשיטים יודע לקנות לוחות שונים לצילום תכשיט, למשל במקרה הזה למעלה צבעתי עם ספריי לוח במיוחד בגוון של התכשיט. עם זאת במקרה אחר קניתי זכוכית שיש לה טקסטורה של התכשיט.

צלם תכשיטים

יש מלא סוגי זכוכיות עם טקסטורות וגם כאלה שהם צבע אחיד שאפשר לקנות עבור צילום תכשיט ספציפי. כמו כן, היום עם היכולות של פוטושופ אפשר לשנות לרקע אחיד אחר. כמובן שזה לא אותו הדבר כמו צילום עם הרקע אמיתי.

שיטת ה Focus Stacking שעוד לא דיברתי עליה ונהוגה בתחום צילום תכשיטים. למשל אם יש לכם תכשיט כמו טבעת, אם מצלמים עם עדשת מאקרו, רק החלק העליון יהיה בפוקוס והחלק האחורי- מטושטש.

תכשיט לפני עריכה

תכשיט לפני עריכה- חלק אחורי מטושטש (+ דבק שהוזכר למעלה)

צילום תכשיט שעבר עריכה וסטאקינג

תכשיט אחרי עריכה – כל התכשיט בפוקוס

כדי לקבל את כל התכשיט בפוקוס, יש צורך לצלם הרבה חלקים ממנו ולחבר בפוטושופ, כלומר זאת פעולה שדורשת זמן רב יותר בצילום אבל גם בעריה בחיבור.

צילומי אוכל

אחד התחומים המעניינים ביותר בצילומים עבור עסקים וחברות הם צילומי אוכל. הצילומים מתאימים כמובן עבור מסעדות ובעלי עסקים המתמחים בממכר מזון. בהרבה מהמקרים צלם סטודיו יגיע אליכם למסעדה ובחלק מועט מהפעמים הצילומים יתבצעו בסטודיו של הצלם. אחד התחומים הכי מרכזיים עבור צילומי אוכל הוא כמובן תפריט למסעדה. צילומי תפריטים מתאימים עבור תפריטים דיגיטליים ומודפסים והם מאפשרים לכם להציג ללקוחות את המנות בנוסף למחירים. צילומי אוכל הוא תחום מרתק שהולך ומתפתח עם השנים, בסטודיו של מקס צילמתי עבור קטלוגים ומגזינים בתחום המזון שדורשים תמונות באיכות גבוהה מאוד.

צלם אוכל

צילום אוכל – קינוח (שף נמרוד נורמן)

צלם אוכל יצירתי שיודע לגוון בתאורה וגם בקומפוזיציה הוא אחד שיביא לכם את התוצאות הרצויות. ידע בקומפוזיציה הוא חשוב, איך למקם את המנה, האם להשאיר מקום ריק מהצד בשביל טקסט פרסומי שיופיע אח”כ בפרסומות או לעשות תקריב על המנה, האם לעשות צילום בזווית 45 מעלות, כמו עם מנת הקינוח או לצלם מלמעלה? אלה הן שאלות שעולות כל הזמן לצלם אוכל בזמן הצילומים. כמובן שגם השף עצמו, שיש לו ראייה קצת אחרת, יכול לעבוד עם צלם אוכל בשיתוף פעולה בזמן הצילום. יש שפים שמעדיפים לתת לצלם “להשתגע” ולעשות לבד לפי היצירתיות משלהם, תלוי בשף.

צלם אוכל

מבט “על” על צילום מנת פתיחה

עוד דבר חשוב נוסף בצילום אוכל, הוא האם להשתמש באור טבעי או תאורת פלאשים. זאת שאלה שאין עליה תשובה מדויקת. לפעמים השף יגיד לצלם אוכל שיש לו העדפה לאור טבעי ולפעמים הצלם יחליט שהתאורה הקיימת לא מספקת ויש צורך בתאורה. כמובן שגם כשמדובר על תאורה, איזו תאורה לבחור? יש תאורה קונטרסטית שיכולה לדמות את השמש (אם שמים פילטר מיוחד על הפלאש) ויש תאורה רכה שמדמה יום מעונן חלקי. כלומר על צלם אוכל להחליט על לא מעט פרמטרים כבר בזמן הצילום או עוד לפני הצילום, כשהוא מתכונן ומתכנן יום צילום עם השף או המסעדה.

צלם אוכל

צילום אוכל של מנת פתיחה (שף ניר מסיקה)

יש שפים שעושים רק טעימות גורמה, אין מנות גדולות שאפשר להיות שבע מהן. אלה הן טעימות מאוד טעימות. במקרה הזה צלם אוכל יכול לעשות תקריב, בין עם בעדשה מיועדת או עדשת מאקרו, כיוון שהשף מתמחה בדברים קטנים ואלגנטיים ואופן ההגשה ונראות מאוד חשוב לו. אם זה המקרה, השף צריך לשתף את צלם אוכל בכך שהאסתטיקה של התמונה חשובה לו על כך אני מדבר בפסקה הבאה.

בצילומי אוכל חשוב קודם כל להציג את המנות בצורה אסתטית, מדובר בצילומים הדורשים קומפוזיציה מתאימה, כולל סידור של המנה באופן שימשוך את העין של הצופה. צילומי אוכל הם בעלי מטרה מאוד ברורה, להראות את המזון בצורה מושכת וויזואלית, על מנת לעורר תיאבון אצל הצופים ולהניע אותם לפעולה, לרכוש את המוצר או לקבוע מקום במסעדה, או כל דבר אחר שאתם מעוניינים לעורר בהם בעזרת הצילומים.

צילום שף בזמן העבודה

צילומי אוכל כוללים לא רק את המנות עצמן, אלה תמונות אווירה במטבח. אפשר לצלם תקריבים על ההכנות, את השף והצוות בזמן העבודה. תמונות אווירה אלה תורמות למקבץ הכללי של התמונות שאותה מסעדה תקבל בסוף, משהו שיכול לשמש לאו דווקא לפרסום המנות אלה לפוסטים ברשתות חברתיות, תהליך עבודה וכו’. בנוסף למנות עצמן אני מעדיף לתת דגש על השף עצמו ולכן ידע של צלם פורטרטים יתאים מאוד. למשל להראות את השף עובד עם האוכל ומעצב את המנות, צריך להראות אותו בצורה מחמיאה.

צילום פורטרט של שף

שף עידן בושארי “פומפי”

דבר נוסף הקשור באופן הדוק לקומפוזיציה של הצילומים הוא סטיילינג, תהליך של סידור האוכל בתמונה בצורה אטרקטיבית ומעוררת תיאבון. הסטייליסט אחראי על בחירת האוכל, בחירת הרקע, והצבת האוכל בתמונה בצורה מחמיאה. במקרים האלה צלם אוכל יכול להביא סטייליסטית, אלה הן בעלות מקצוע שיודעות לסדר את המנה בצורה הכי יפה שאפשר. יש צלמי אוכל שלא יודעים לעשות את זה לבד ועזרה של מעצבת מזון/סטייליסטית אוכל יכול לתרום לצילומי אוכל בצורה מאוד משמעותית וההשקעה הכספית היא קטנה יחסית לתוצאות שאפשר לקבל.

כמו כן, צילומי אוכל דורשים ידע מעמיק בשימוש בצבעים ובתאורה. צבעים משפיעים על מצב הרוח והרגשות של הצופה. לכן, בעת בחירת צבעים לסטיילינג של תמונות אוכל, חשוב לחשוב על האפקט שאתם רוצים להשיג. אם אתם רוצים ליצור תמונה מעוררת תיאבון עליכם להשתמש בצבעים בהירים וחיים. במידה ואתם מעוניינים ליצור תמונה עם דגש יוקרתי או קלאסי, עדיף להשתמש בצבעים כהים יותר או יותר רגועים. צילומי אוכל זאת מלאכת מחשבת, לא מדובר בצילום פשוט כמו שאנשים בדרך כלל חושבים, אלא בענף צילום הדורש מיומנות וטכניקה גבוהה, כולל חוש אסתטי מפותח.

צילום מנה במסעדה

שף נמרוד נורמן – במסעדת אלבז ירושלים

צלם פורטרטים איכותי זה מישהו שיתן לכם מענה יצירתי לתמונות ולא רק תמונות פורטרט נקיות, הוא ידע גם להציע לכם קונספט, משהו שמדבר את העסק שלכם, את המסר שהייתם רוצים להעביר. תמונה על רקע לבן שיעשה לכם צלם פורטרטים זה טוב לעמוד אודות למשל, אבל זה לא מספיק כדי לספר את הסיפור, להראות את הרקע של העסק במידת האפשר או סוג שירות שאתם נותנים ללקוחות שלכם. אכן לא תמיד זה אפשרי בחלק מהמקצועות, אבל בחלק הגדול מהמקרים זה יתאפשר. אם אהבתם את הכתבה, אתם מוזמנים בשמחה להתרשם מהעבודות שלי באתר. בסטודיו לצילום מקס אני מספק עבורכם שירות מתקדם ואיכותי של צילום לעסקים בהתאמה אישית לצרכי הלקוח.

צילומי סטודיו כוללים בתוכם צילום פרופיל מקצועי, צילומי תדמית, צילום תכשיטים וצילום מוצרים וצילום פורטרטים אישיים כמובן. לא הכל חייב להיות עסקי למרות שלרוב לקוחות שזקוקים לסטודיו לצילומים לרוב מחפשים את הצד העסקי. דוגמה אחת שהיא לא עסקית היא צילום לאתרי הכרויות, אלה הם צילומי פורטרט ללא נטייה עסקית וחשוב להביא את הצד הפנימי של המצולם בתמונה.

צלם שהוא לא רק צלם טוב אלא אחד שגם מבין את החשיבה העסקית שלכם, ומה אתם רוצים להעביר בתמונות – יש לו ערך יותר גבוה מצלם טכני שיודע לצלם טוב מבחינה טכנית. עם זאת, להעביר סיפור או את המסר השיווקי, זה עוד ערך מוסף של צלם מקצועי.

שמחתי לשתף אתכם בנושא צילום לעסקים, שמי מקס ואני צלם סטודיו, מזמין אתכם לעיין באתר שלי בכתובת https://photostudio.co.il/  ולהיות בקשר.

צילום למעצבת צילום למעצבת וצורפת תכשיטים צילום לרופא אורטופד צילומי תדמית לנשים – להציג את המיטב עבור העסק