צילום לרופא אורטופד

לא מזמן עשיתי צילומים לאורתופד עם התמחות בכף רגל. תיכננו את הצילומים כך שאנחנו צריכים להראות את החדר בצורה היפה, להדגים טיפול ובדיקות למטופל, להדגים מכשירים שבו הרופא משתמש ולעשות תמונות פורטרטים קלאסיות כפי שנהוג לעשות. תוצרי הצילום נועדו לשימוש לפרסומות שירוצו בקרוב לשיווק הטיפולים שלו.

צילום תדמית לרופא אורטופד

תמונה כללית של רופא שיושב עם רקע של החדר, בו רואים את התעודות ותחום התמחות בלי הסבר בממל. ניתן לראות כי על שולחן שלו מונחים ה"אובייקטים" של כף רגל, וגם ברקע תמונה של כף רגל. זוהי תמונה שהוזמנה במיוחד, מפני שלרופא היה חשוב לבחור תמונה מחמיאה.

צילום תדמית לרופא אורטופד 2

הדגמה של חלקי כף רגל ואיזה טיפולים היא יכולה לקבל

צילום תדמית לרופא אורטופד

התמונות שלפניכן מראות את הפציינט והרופא, כאשר הוא מסביר על הבעיות של כף רגל. מטרת תמונות אלה היא להדגים את הטיפול שיקבל הלקוח כאשר הוא יגיע לקליניקה. מתמונה זו ניתן לראות כי הלקוח יקבל הסבר מקצועי על הבעיה בכף הרגל שלו, וכן המצלות הרופא, זאת על מנת שיקבל החלטה נכונה.

צילום תדמית לרופא אורטופד 3

אורתופד שעומד ליד מכשיר שאיתו משתמש לטיפולים

הסיבה גינה צילמנו את תמונות אלה היא בשביל לפרסם אותם באתרי מומחים וכן ברחבי הרשת. הסיבה לכך היא שהרבה לקוחות פוטנציאלים מעוניינים לדעת מי הוא הרופא המטפל, והאם יש עליו חוות דעת טובות מספיק בשביל להגיע אליו לטיפול. מהצד השני, מבחינת לקוחות רבים אם הרופא אפילו לא טרח לעשות לעצמו תמונה מקצועית, דבר בסיסי ביותר, הוא לרוב אינו נתפס במקצועי. לכן, חשוב לבחור צלם תדמית שיציג את בעל המקצוע בצורה הטובה ביותר.

צילום תדמית לרופא אורטופד 4

בדיקת כף רגל של פציינט

אז עשינו כמה הדגמות של בדיקות שהרופא עושה, וזה חשוב להראות את כל הטיפולים שהוא מציע, כדי שאחר כן יהיה ניתן לשווק אותם בפרסומות או באתר שלו, כרופא פרטי.

צילום תדמית לרופא אורטופד 5

זריקה לברך ע"י רופא אורתופד

בתור צלם פורטרטים, אני מבין את החשיבות של תמונות אישיות קלאסיות, ולכן הבאתי רקע עד אליו כדי לעשות תמונות פורטרט כאלה.

צילום תדמית לרופא אורטופד 6

התאורה פה היא כזאת, שימו לב שהערתי את שני צידי הפנים שלו מצד שמאל וימין, כדי להדגיש אותן ומקדימה היה לי פלאש עם מטריה ענקית לריכוך אור. הצד הימני נעשה במכוון.

צילום תדמית לרופא אורטופד 7

עריכת תמונות

כמו כן, על מנת לעבד את התמונות, ביצעתי מספר עריכות באמצעות תוכנות ייעודיות. ראשית, ביצעתי עבודת ריטוש, שבה עבדתי על החלקת עור, בין אם בשיטה ידנית בפוטושופ או בתוכנה ייעודית. כמו כן, רציתי לנקות את האזורים "החשוכים" מתחת לעיניים, אחרת נוצרת תחושת חוסר שינה, והדבר אינו נראה מקצועי או מחמיא.

פן נוסף בו התעסקתי הוא השתקפויות על הפנים. חלק מהאנשים אינם אוהבים שיש ברק בתמונה, כי זה יוצר אשליה שבה הם מזיעים, ולכן הנמכתי את האפקט. בסוף, אני חושב שזה עניין של טעם וניתן ליצור גם תמונות טובות עם השתקפויות. אם בכל זאת רוצים לבצע עבודת ריטוש, חשוב לא לעשות יותר מידיי פוטושופ, אחרת זה כבר לא אותו בן אדם, שהורידו לו 20 שנים. בסופו של דבר, הריטוש צריך להיעשות בעדינות.

צבע האור הוא אלמנט חשוב שצריך לשים לב אליו במהלך הצילומים. בניגוד לשם, במקרה זה אינו מדובר על צבע אור אמיתי שקיים, אלא מה שהמצלמה מוציאה. אני, בתור צלם משתמש בכל סוגי המצלמות המוכרות (ניקון, קאנון, סוני) וכל אחת קצת שונה באיזה גווני אור יוצרים, אפילו אם אצלם בדיוק באותם התנאים אחת אחרי השנייה. לכן צריך להתחבר לצבע. במקרה שלי, היו אלה מצלמות ניקון שיותר נוטות לתת גוון צהוב לאור, כאשר קאנון תהיה קצת יותר "לבנה" ולא צהובה, עם יותר גוון אדום של האור וסוני גם תיראה קצת שונה, אבל זהו עניין של טעם.

חשיבות צילום מקצועי

כל בעל מקצוע שחשובה לו הנראות המקצועית שלו, צריך מקצועיים ואם יש להם אביזירים שהם מעוניינים למכור, חשוב לשכור שירותי צלם מוצרים. תמונות מקצועיות יצביעו על מקצועיות ורצינות כלפי מקצוע בו אתם עוסקים. לכל בעל מקצוע חשובה התייחסות כלפי איך הוא נראה כלפי חוץ, וכן כלפי הלקוחות שלו. גישה פנימית כזאת מבציעה גם על איך בעל מקצוע מתנהל עם לקוחות, איך מדבר איתם. התמונות מראות שבעל העסק מסור לעסק, וכנראה שגם ישקיע במכשור מתקדם ללקוחות.

אין זה משנה אם אתם עובדים בתור שכירים או פרילנסרים, החשיבה שלכם צריכה להיות דומה, והיא למען העסק. אם אתם כבעלי עסק עובדים עם מכשור מתקדם, אני ממליץ לצלם את המוצרים בצילומי פקשוטים אשר יעזרו ללקוחות להבין באילו מכשירים אתם משתשים בעסק. תוכלו אף לצלם בתוך סטודיו לצילומים צילומי תדמית שלכם.

קומפוזיציה בצילום צילומי תדמית לנשים – להציג את המיטב עבור העסק צילומי פתיחת עסק: חנות ירקות