תוכן עניינים
אודות צלם פורטרטים ומוצרים בישראל
שלום מבקרים יקרים
אני עוסק בצילום פורטרטים, צילום מוצרים וכן פקשוטים.
הערכים שמובילים אותי כאיש מקצוע הם אמינות, אחריות, מקצועיות בתחום הצילום, סבלנות ללקוחות שלי ויצירתיות בצילומים. חשוב לי שהלקוחות שלי ירגישו שיש להם עסק עם בן אדם מקצועי, רציני, שחשוב לו שתוצרי הצילום יועילו ללקוחות שלי לפרסום ושיווק העסק שלהם ושאני יכול לספק את כל צרכי הצילום שלכם.
הייחודיות שלי היא ראייה שלי כצלם, עריכה מיוחדת, התייחסות לצילום כמקצוע שאפשר להתגאות בו.
את דרכי התחלתי ממקום אחר לגמרי ובאתי מעולם אחר. למדתי תואר במדעי המחשב ואח"כ נסחפתי לתחום אחר שאהבתי, מדעי הקוגניציה, תחום מרתק שלומד הרבה דברים על המוח האנושי וכך סיימתי תואר שני. בדיוק לקראת סיום התואר התלהבתי מצילום והתחלתי לצלם בשביל הכיף. אחרי זמן מה של חיפוש עבודה בתחום הקוגניציה, הבנתי שלא היה הרבה יישום בתעשייה והתחום מחקרי מדיי. הייתי צריך להחליט אם להישאר באוניברסיטה לדוקטורט או לצאת לדרך חדשה. אז בחרתי בדרך חדשה, בחרתי תחום שהתאהבתי בו – הצילום ומאז החלטתי להפוך את זה למקצוע והנה אני כאן בשנה ה 11 שלי לצילום (כשנכתב טקסט זה)
כל בעל עסק או חברה, בין אם יצרן שצריך צילום מוצרים או בעל עסק/חברה שצריכה צילומי תדמית או פורטרטים לפרסום העסק שלכם או לאתר האינטרנט מוזמנים.
אני מצלם אנשים, בעלי עסקים, צוותים גם על רקע אחיד, נוסף תמונות נוספות שאני עושה -מנסה להמחיש את סביבת עבודה שלכם כבעלי מקצוע בסביבת עבודה טבעית שלכם כדי שיראה אותנטי .שולט בתאורה ומדיי פעם משלב עם תאורה טבעית כדי להוציא ממכם לוק הכי מחמיא, עריכת עור מקצועית עם תוכנות ייעודיות. מדיי פעם גם שומר על אמיתיות של תכונות עור של פנים כדי לא להגזים ולהראות כמו פילטר, משתדל להראות בן אדם איך שהוא, בלי להקטין אותו בגיל ב 20 שנה, עם זאת עושה עריכה עדינה שכן מחמיאה.
בצילום מוצרים משקיע בפרטים הקטנים כמו קומפוזיציות, תאורה נכונה שתחמיא לנראות המוצר, עריכה מקצועית למוצרים.
תוכלו להתייעץ איתי בנוגע לצילום שבו אתם מעוניינים, בין צילום תדמית או מוצר, נחשוב ביחד על תכנון יום הצילום, אשמע מה חשוב לכם להעביר ואיזה לוק תרצו לקבל.
יש לי זמני מענה קצרים – צילום ועריכה כולל מסירת תמונות תתבצע תוך שבוע
להתייעצות, תתקשרו ונשוחח טלפונית על הפרויקט שלכם.
מדיניות של גוגל אנליטיקס: גוגל אוספת נתונים על ביקור משתמשים למטרות שיווקיות (בעיקר להרצת פרסומות אם יהיו כאלה בעתיד)